Om We Digitize

Vi kan yde services og agere konsulenter inden for op/ombygning af websites, SEO, PPC, sociale medier, linkbuilding, tekstforfatning samt strategi, salg, branding og reputation management, så længe det er digitalt. Det kan vi fordi vi siden 2001 har arbejdet intensivt inden for disse områder. Fra 2006 har vi med den viden opbygget We Digitize, som i flere år i træk er blevet kåret som Gazelle-virksomhed af Børsen samt hjulpet stribevis af andre virksomheder, heriblandt også flere Gazelle-virksomheder. Vores kunder tæller i dag alt fra den lokale frisørsalon til det nationale teleselskab.

Specialister i Danmark og Norge

Efter talvise opgaver i Danmark, Norge, Sverige, Tyskland, England, USA, Polen, Holland, Belgien og Brasilien igennem årene må vi konstatere at det kun er i Danmark og Norge vi kan levere resultater, som konsistent er bedre end vores kollegaers i branchen. Af samme årsag tager vi kun opgaver ind, der relaterer sig Danmark og Norge. Vi deler dog gerne ud af vores viden omkring de andre markeder, men vi tager ikke enkelte opgave ind med de andre regioner som primært mål for opgaven.

USP – Den hemmelige opskrift

Kombinationen af teori, praktisk viden, netværk samt geografi gør at vi kan levere nogle unikke resultater, som ikke kan kopieres af andre i branchen. På flere af de enkelte områder vil vores kollegaer i branchen kunne levere et lige så godt resultat som os, men grundet vores unikke muligheder og eksklusive samarbejdsaftaler inden for enkelte af områderne vil vi i næsten alle tilfælde kunne levere et bedre, samlet resultat, så længe her er tale om opgaver i Danmark eller Norge.

Vi takker nej til opgaver

Vi tillægger i høj grad vores succes det, at vi fokuserer på langvarige relationer med vores interessenter, heriblandt vores kunder. Det betyder også, at vi til tider må takke nej til opgaver, hvor vi ikke mener vi kan skabe nok værdi. Vores interesse i dette er selvfølgelig, at vi kan benytte os af en pull-strategi og udvikle vores produkt og service i stedet for at bruge ressourcer på en salgsafdeling. Faktisk har vi af samme årsager ingen sælgere eller salgsafdeling.

Ingen opgaver er for små

Kan vi levere værdi er ingen opgaver dog for små og næsten ingen er for store. Opgaverne vi udfører kan rangere imellem alt fra at skaffe et par indgående links, eller forfatte et par produktbeskrivelser til fuldstændige online strategier og implementering af vores telemarketing/CRM-system i store salgsafdelinger. Så hvad enten der er tale om en mindre webshop eller en stor salgsafdeling, der skal effektiviseres, så hjælper vi meget gerne, hvis vi vurderer, at vi kan tilføje markant værdi til kunden.