Ydelser

Vores kerneydelser er som følger og relaterer sig til opgaver i Danmark og Norge.

  • Udvikling af online strategier og taktikker
  • Op/ombygning af websites
  • Opbygning og optimering af webshops
  • SEO
  • PPC
  • Linkbuilding
  • Tekstforfatning
  • Sociale medier
  • Digitalisering og optimering af udgående salg
  • Reputation management

Udvikling af online strategier

I denne type opgave, gennemgår vi virksomhedens nuværende strategi og taktik (offline) og viderefører disse til online-delen. Ofte finder vi her ud af, at virksomhedens online strategi ikke matcher den generelle strategi. En rød tråd imellem disse og en systematisk implementering af disse online giver ofte mærkbare resultater og involverer som oftest de fleste af ovenstående ydelser. Typisk udvikler vi virksomheders online strategi og taktik i tæt samspil med virksomhedens ledelse og ved interviews af udvalgte medarbejdere. Vi tilpasser dog virksomhedens aktive rolle, så implementeringen forstyrrer den daglige drift i en travl virksomhed mindst muligt.

Op/ombygning af websites

Vi har skræddersyet hundredevis af websites helt fra bunden, eller ud fra et eksisterende website, så det er optimeret til den videre opbygning af værdiskabende ydelser, som f.eks. de nævnte herover. Websites tilpasset, eller lavet af os, skræddersyes (unikt design og opsætning. Ingen standardløsninger, med mindre de er de optimale) og behandles med ekstrem omhu da vi mener en virksomheds website er fundamentet for alle ovenstående ydelser, som vi videre mener er fundamentet for en profitabel virksomhed med gode fremtidsudsigter i globaliseringens og digitaliseringens tidsalder.

Opbygning og optimering af webshops

Skal der bygges en webshop fra bunden, så kan vi klare opgaven og spare ejeren for en lang række faldgruber og åbne op for en række genveje til evt. samarbejdspartnere. Vi optimerer også eksisterende webshops. De fleste ejere af webshops har rigeligt at se til i form af den daglige drift. De er dog klar over hvad blot 1 % i øget konvertering betyder på bundlinjen og her vil vi ofte kunne gøre en stor forskel med vores brug af praktisk viden, adfærdsteori og netværk.

SEO (Søgeordsoptimering)

De fleste kender efterhånden til vigtigheden af SEO og en god placering på Google, som er resultatet af god SEO. Ofte har virksomheder delvis indsigt i SEO, men sjældent afspejler SEO-strategien virksomhedens overordnede strategi og sjældent opfylder den mere end nogle få af mange checkpoints. Vi tilpasser virksomheders SEO deres overordnede strategi og markedets realiteter. Altså har vi en mere holistisk tilgang til SEO end mange af de traditionelle SEO bureauer. Vi er eksperter i både intern og ekstern SEO, men vores USP ligger i den eksterne del.

PPC (Pay per click)

En samlet betegnelse for trafik til et website eller webshop, hvor man betaler for hvert klik/besøgende. Typisk kommer disse fra annoncer på Google (Adwords), Bing eller prissammenligningsportaler, som Pricerunner. Det er en videnskab, at kontinuerligt få trafik af høj kvalitet til så lav en pris som muligt og noget som de færreste virksomhed håndterer effektivt internt. Vi håndterer denne opgave for en række virksomheder og vi har igennem årene haft et spend i millionklassen, hvorfor vi har en opfattende hands-on erfaring med PPC og de mest populære PPC kanaler.

Linkbuilding

En essentiel og kompliceret del af enhver online strategi. Linkbuilding har lav værdi, hvis websitet man bygger links til ikke opfylder eller overgår de besøgendes forventing. Er her tale om en webshop, så skal konverteringen oveni være på et vist niveau før det giver mening at linkbuilde. Når det og den interne SEO og effektivitet er på plads, så skal nyheden om websitet ud på nettet og det gør man ved at få omtale på andre, relevante websites.

Med den rette strategi, klare mål, interne og eksterne analyser, præcise målinger foretaget af 3. part og den rigtige viden samt netværk, kan der derefter linkbuildes med udsigt til et højt afkast på investeringen.

Sandheden er dog, at ordet linkbuilding er forældet, for det er ikke det man bør gøre direkte længere. Vi forsøger at opnå positiv og relevant omtale for vores kunder, hvor et link er bi-produktet deri, fordi det er til gavn for læseren. Kogt ned, så er det der kaldes linkbuilding en moderne, teknisk form for, hvad der i gamle dage hed en pressemeddelelse. Med en række professionelle tekstforfattere samt et unikt netværk af redaktører af websites i Danmark og Norge kan vi hjælpe ud over det sædvanlige når det kommer til linkbuilding.

Tekstforfatning

En vigtigere del end nogensinde før for virksomheders succes online. Tekster skal have høj relevans, være af interesse for websitets besøgende og opfylde en række tekniske kriterier for spille bedst muligt sammen med de andre ydelser her på siden og virksomhedens overordnede strategi. Produktbeskrivelser på webshops kræver endnu mere omhu for at webshoppen er konkurrencedygtig inden for de fleste nicher. Over halvdelen af medarbejderne hos We Digitize har tekstforfatning som den primære arbejdsopgave, hvorfor det er et område, hvori vi kan levere høj kvalitet og hurtigt levering selv ved større opgaver.