Ydelser

Vores kerneydelser er som følger og relaterer sig til opgaver i hele verden.

  • Udvikling af online strategier og taktikker
  • SEO (søgeordsoptimering)
  • Linkbuilding
  • Tekstforfatning
  • Outreach
  • Reputation management
  • PPC / Google Ads m.f.

Udvikling af online strategier

I denne type opgave, gennemgår vi virksomhedens nuværende strategi og taktik (offline) og viderefører disse til online-delen. Ofte finder vi her ud af, at virksomhedens online strategi ikke matcher den generelle strategi. En rød tråd imellem disse og en systematisk implementering af disse online giver ofte mærkbare resultater og involverer som oftest de fleste af ovenstående ydelser. Typisk udvikler vi virksomheders online strategi og taktik i tæt samspil med virksomhedens ledelse og ved interviews af udvalgte medarbejdere. Vi tilpasser dog virksomhedens aktive rolle, så implementeringen forstyrrer den daglige drift i en travl virksomhed mindst muligt.

SEO (Søgeordsoptimering)

De fleste kender efterhånden til vigtigheden af SEO og en god placering på Google, som er resultatet af god SEO. Ofte har virksomheder delvis indsigt i SEO, men sjældent afspejler SEO-strategien virksomhedens overordnede strategi og sjældent opfylder den mere end nogle få af mange checkpoints. Vi tilpasser virksomheders SEO deres overordnede strategi og markedets realiteter. Altså har vi en mere holistisk tilgang til SEO end mange af de traditionelle SEO bureauer. Vi er eksperter i både intern og ekstern SEO, men vores USP ligger i den eksterne del.

PPC (Pay per click)

En samlet betegnelse for trafik til et website eller webshop, hvor man betaler for hvert klik/besøgende. Typisk kommer disse fra annoncer på Google (Adwords), Bing eller prissammenligningsportaler, som Pricerunner. Det er en videnskab, at kontinuerligt få trafik af høj kvalitet til så lav en pris som muligt og noget som de færreste virksomhed håndterer effektivt internt. Vi håndterer denne opgave for en række virksomheder og vi har igennem årene haft et spend i millionklassen, hvorfor vi har en opfattende hands-on erfaring med PPC og de mest populære PPC kanaler.

Linkbuilding

En essentiel og kompliceret del af enhver online strategi. Linkbuilding har lav værdi, hvis websitet man bygger links til ikke opfylder eller overgår de besøgendes forventing. Er her tale om en webshop, så skal konverteringen oveni være på et vist niveau før det giver mening at linkbuilde. Når det og den interne SEO og effektivitet er på plads, så skal nyheden om websitet ud på nettet og det gør man ved at få omtale på andre, relevante websites.

Med den rette strategi, klare mål, interne og eksterne analyser, præcise målinger foretaget af 3. part og den rigtige viden samt netværk, kan der derefter linkbuildes med udsigt til et højt afkast på investeringen.

Sandheden er dog, at ordet linkbuilding er forældet, for det er ikke det man bør gøre direkte længere. Vi forsøger at opnå positiv og relevant omtale for vores kunder, hvor et link er bi-produktet deri, fordi det er til gavn for læseren. Kogt ned, så er det der kaldes linkbuilding en moderne, teknisk form for, hvad der i gamle dage hed en pressemeddelelse. Med en række professionelle tekstforfattere samt et unikt netværk af redaktører af websites i Danmark og Norge kan vi hjælpe ud over det sædvanlige når det kommer til linkbuilding.

Tekstforfatning

En vigtigere del end nogensinde før for virksomheders succes online. Tekster skal have høj relevans, være af interesse for websitets besøgende og opfylde en række tekniske kriterier for spille bedst muligt sammen med de andre ydelser her på siden og virksomhedens overordnede strategi. Produktbeskrivelser på webshops kræver endnu mere omhu for at webshoppen er konkurrencedygtig inden for de fleste nicher. Over halvdelen af medarbejderne hos We Digitize har tekstforfatning som den primære arbejdsopgave, hvorfor det er et område, hvori vi kan levere høj kvalitet og hurtigt levering selv ved større opgaver.

Vi tilbyder grundlæggende set følgende typer af tekstforfatning:

  • On-site content med indgående kendskab til produktet eller servicen der skrives om. Typisk får vi en demo på kundens produkt eller service og prøver selv produktet aktivt derefter for at kunne skrive professionelt om det på jeres website. Vi benytter videre vores viden om tekstforfatning, journalistik og søgeordsoptimering og fletter det sammen med jeres produktspecifikke information.
  • On-site content. Generelt indhold af høj kvalitet, der skrives med viden om tekstforfatning, journalistik og søgeordsoptimering tilpasset kundens websites.
  • Advertorials. Artikler til publicering på andres websites med reklame i for kundens produkt. Også kendt som en advertorial. Her er en større bredde i mulighed for at vælge en lav pris frem for en høj kvalitet og vi koordinerer niveauet sammen med kunden.
  • Oversættelse. Oversættelser af eksisterende indhold, eller produktion af indhold for derefter at levere det på en række sprog. Professionalismen i oversættelserne rangerer fra medium til højt alt efter kundens ønske. Vi har kapaciteten til at levere komplicerede og juridisk korrekt oversat indhold.